Montag, 19. Dezember 2011

die version für josef meinen freund !! ;-)

Meyrl
Herbert a já jsem dostal v 10.00 hodin v jeskyni. Oba jsme kdy měli 4 - l 200 bar potápěčskou výstroj, tak jsme na Ďáblova past, kde jsme se porouchal dva týdny před trasa pokračuje přes potápění mohl. Sifonu, ale k mému překvapení tam nebyl a my jsme mohli jít plavat a pohodlně. V zadní části jeskyně jsme se dostali k malé pasti, z níž se nachází potápěčské line. Přitáhl jsem linku a vrhla se do 1.5 m vysoká a 1 m široká sifon. Po 20 metrech tam byl ještě v nedohlednu a já se otočil. Na zpáteční cestě jsem viděl stopy na vedení 370-375-380. Dobře jsem si zcela jist, co to může být. To se později ukázalo, že Michael Meyberg, ale linky byly ponechány na pasti a já jsem byl jen 15 metrů od koncového bodu. Tam byl ještě dost vzduchu v našich lahvích, jsme se vydali na další past, která byla 3 m široký a 1,5 m výšky výrazně větší a vrhla se do této. Kurz byl vždy větší a brzy se oddělil menší trubky. Vrátili jsme se s ohledem na ochrannou známkou a z naší cestě k východu. Po 4 hodinách jsme byli zpátky u auta a zamířil k domu.